تحقیقات و پژوهش فایلز

تحقیقات و پژوهش فایلز

تحقیقات و پژوهش فایلز
تحقیقات و پژوهش فایلز

تحقیقات و پژوهش فایلز

تحقیقات و پژوهش فایلز

دانلود بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی در شرکتها


بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی در شرکتها

یک پروژه کامل کارشناسی برای رشته های حسابداری ، مدیریت همراه با ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق ، منابع پروژه کامل است فقط کافیست که اسم و فامیل خودتان و استادتون را اضافه کنید

دانلود بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی در شرکتها

سرمایه انسانی سرمایه فکری عملکرد شرکتها
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 1577 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54

یک پروژه کامل کارشناسی برای رشته های حسابداری ، مدیریت همراه با ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق ، منابع
پروژه کامل است فقط کافیست که اسم و فامیل خودتان و استادتون را اضافه کنید

دانلود بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی در شرکتها

دانلود قالب افتر افکت (لوگوی پاک)

دانلود قالب افتر افکت (لوگوی پاک)


دانلود قالب افتر افکت (لوگوی پاک)

دانلود قالب افتر افکت (لوگوی پاک) دانلود قالب افتر افکت logo after effect download دانلود قالب افتر افکت زیبا رایگان

دانلود دانلود قالب افتر افکت (لوگوی پاک)

دانلود قالب افتر افکت (لوگوی پاک)
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل rar
حجم فایل 4056 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

دانلود قالب افتر افکت (لوگوی پاک)

 

پروژه افتر افکت
4K (3840×2160)
قابل ویرایش آسان
بدون نیاز به پلاگین
آموزش تصویری گنجانده شده است

پروژه افتر افکت
4K (3840×2160)
قابل ویرایش آسان
بدون نیاز به پلاگین
آموزش تصویری ویرایش قالب داخل فایل گنجانده شده است

دانلود دانلود قالب افتر افکت (لوگوی پاک)

دانلود پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی


پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی

این پاورپوینت در مورد فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی در ۱۲۵ اسلاید کامل و شامل پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع بازاریابی انگیزشی مدیر بازاریابی تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی،بازارریابی تبلیغات بازاریابیُ انواع بازاریابی تحقیقات بازاریابی MARKETING تعاریف بازاریابی بازاریابی

دانلود پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی

فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع بازاریابی انگیزشی مدیر بازاریابی تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی
بازارریابی تبلیغات بازاریابیُ انواع بازاریابی تحقیقات بازاریابی MARKETING تعاریف بازاریابی بازاریابی همزمان بازاریابی حافظتی بازاریابی تضعیفی بازاریابی مقابله ای وظیفه مدیران بازاریابی
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1497 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

این پاورپوینت در مورد فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی در ۱۲۵ اسلاید کامل و شامل پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع بازاریابی انگیزشی مدیر بازاریابی تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی،بازارریابی تبلیغات بازاریابیُ انواع بازاریابی تحقیقات بازاریابی MARKETING تعاریف بازاریابی بازاریابی همزمان بازاریابی حافظتی بازاریابی تضعیفی بازاریابی مقابله ای وظیفه مدیران بازاریابی و... میباشد.

v بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .
v بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
v بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.
v بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.
v بازاریابی در بازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی، طراحی،‌تدارکات، تولید، بیمه، کنترل کیفیت، انبارداری، آماده سازی برای مصرف، تعیین قیمت، تعیین عوامل فروش، شناسایی مشتری، بسته بندی، فروش و خدمات پس از فروش است به طوری که توزیع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزدیک را تسهیل نماید.

بازارگرایی :گرایش به بازار و نیازهای مشتری که اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یک فرهنگ و بینش پذیرفته شود .

بازارشناسی : شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر دارند .

بازاریابی : بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسبترین بازارها .

بازارسازی : نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش )

بازارگردی : شرکت کردن در نمایشگاهها ، بازدید از بازارهای گوناگون و بودن در محیط بازار دیدگاه مدیران را بازتر و گسترده تر می سازد .

بازار سنجی : بررسی و ارزیابی گذشته و استفاده از تجربیات . تحلیل موقعیت بازار با توجه به آنچه هستیم و داریم و آنچه باید داشته باشیم .

بازارداری : حفظ مشتری و ایجاد زمینه برای بازگرداندن او به سوی خود .

بازارگرمی : تبلیغات و تشویقات به موقع جهت آگاه ساختن ، متقاعد ساختن و ترغیب مشتریان برای ارتباط بیشتر با سازمان .

بازار گردانی : مدیریت بازار که شامل برنامه ریزی ، اجرا و کنترل امور گوناگون بازار و ابعاد مختلف بازاریابی است .

دانلود پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی