X
تبلیغات
زولا

تحقیقات و پژوهش فایلز

تحقیقات و پژوهش فایلز

ترجمه مقاله وضعیت سیگنال دهی محصولات لوکس در بازار: نقش برجسته نام تجاری:

ترجمه مقاله وضعیت سیگنال دهی محصولات لوکس در بازار: نقش برجسته نام تجاری:

ترجمه مقاله وضعیت سیگنال دهی محصولات لوکس در بازار: نقش برجسته نام تجاری:

فرمت فایل : doc

حجم : 1823

صفحات : 34

گروه : پژوهش

توضیحات محصول :

 

ترجمه مقاله وضعیت سیگنال دهی محصولات لوکس در بازار: نقش برجسته نام تجاری:

چکیده:

این تحقیق به معرفی نام تجاری برجسته می پردازد که یک ساختار منعکس کننده علامت تجاری و یا آرم یک محصول است. محققین پیشنهاد می کنند تا یک طبقه بندی در مصرف کنندگان انجام شود که یکی از چهار گروه با توجه به اختصاص ثروت خود و نیاز به وضعیت نشان می دهد که چگونه در هر گروه به صورت آشکارا کالاهای لوکس مارک دار، تطابقی قابل پیش بینی داشته و تمایل به معاشرت و تفکیکی با اعضای دیگر گروه را دارد. مصرف کنندگان ثروتمند نیاز به جایگاه پایین معاشرت داشته و همچنین پرداخت حق بیمه ای برای محصولات را تنها آنها می توانند تشخیص دهند. مصرف کنندگان ثروتمند نیاز به استفاده از وضعیت کالاهای لوکس با سیگنال بالا را دارند. کسانی که نیازمند به این وضعیت هستند، ولی نمی توانند ان را داشته باشند با استفاده از کالاهای لوکس تقلبی اقدام می کنند که باعث تقلید از ثروتمندان شده و عملا نیاز انها را از بین می برد. این آزمایش همراه با تجزیه و تحلیل بازار و با حمایت مدل ارائه شده در وضعیت سیگنالینگ با استفاده از اعتبار یک نام تجاری انجام شده است.

کلمات کلیدی:کالای لوکس،وضعیت، مصرف آشکار، نام تجاری برجسته، نام تجاری، گروه های مرجع، انگیزه های تجزیه ای، کالاهای تقلبی.

1-مقدمه:

اساس براین است که هر جامعه صنعتی بسیار سازمان یافته بوده و در نهایت استوار بر پرداحت های نقدی باشد و بتواند قدرت مالی خود را نشان د هد. و به همین ترتیب با بدست اوردن یک نام خوب و مصرف آشکار کالا مشهور خواهد شد. در قرون وسطی، قوانینی تعدیل مخارج با همه جزئیاتش در هر طبق اجتماعی مجاز بوده است. از جمله حداکثر قیمت یک لباس مشخص بود. به عنوان مثال دامادها نمی توانستند لباس های پارچه ای را با بیش از دو علامت استفاده کنند و همچنین شوالیه ها می توانستند 

محرک و طراحی: پاسخ دهندگان نشان داده اند که طرح های کیف های دستی مورد علاقه انها بوده است. این شامل 3 جفت کیف لوکس با مارک شانل که گران قیمت است و LV که حداقل هزینه را دارد می باشد. برای هر نام تجاری ما یک کیف را انتخاب نموده ایم و مقیاس پیش آزمون را برای آن انجام داده ایم. در نهایت سه کیف ارزان قیمت باقی مانده اند. برای هردو مارک LV و کوچ، کیف دستی های کوچکتر گران تر از کیف دستیهای بزرگتر بوده اند. برای مارک شانل، کیف های بزرگتر گران تر بوده اند. اگرچه موقعیت مارک کوچ به عنوان مارک تجاری لوکس به شدت مورد بحث است، این شامل یک نام تجاری است. زیرا در زمان مطالعه ان در بازار کیف چرم امریکا وجود دارد و برای اولین بار در موسسه رتبه بندی اشیای لوکس در سال 2008 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و جزء 26 علامت تجاری لوکس می باشد. در حالت اول تصاویری از لین کیف ها با نام تجاری مربوط چاپ شده است. در حالت دوم، نام های تجاری حذف شده و کیف ها بدون هیچگونه اطلاعات ذکر ده ارائه است 

قیمت محصول : 15500 تومان

دانلود
برچسب

ترجمه مقاله وضعیت سیگنال دهی محصولات لوکس در بازار نقش برجسته نام تجاری

تاریخ ارسال: دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 11:21 | نویسنده: مهندس ارسلانی | چاپ مطلب
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.
تبادل لینک - تبادل لینک گن لاغری مردانه - گن لاغری مردانه گیره کوچک کننده بینی - گیره کوچک کننده بینی کوچک کننده بینی گوشتی - کوچک کننده بینی گوشتی دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید پاپ آپ - پاپ آپ دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید آپلود عکس - آپلود عکس متن آهنگ - متن آهنگ تبادل لینک سه طرفه - تبادل لینک سه طرفه دانلود آهنگ جدید | بی باک موزیک - دانلود آهنگ جدید | بی باک موزیک تبادل لینک رایگان - تبادل لینک رایگان دانلود آهنگ سایت ازدواج اینترنتی - سایت همسریابی ایرانی