X
تبلیغات
نماشا
رایتل

بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

چهارشنبه 10 آذر 1395

بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا در 70صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

پیشگفتار

بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در کلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلکه باید کانون توجه را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد.

بسیاری از آن ها نه تنها تمام توجه خود را از بازار به مشتری معطوف کرده اند.بلکه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید سود آور تر و جذاب تر می نگرند در نتیجه به منظور پشتیبانی و تقویت خدمت گرایی برای جلب رضایت گیرندگان ، تحقیقات ،همایش ها، مقالات ،کتاب ها و دوره های آموزشی و پروژه های مشاوره ای در سطوح مختلف تحت عنوان مدیریت خدمات و استراتژی

خدمات پیش از پیش شکل گرفته و گسترش می یابد.

خدمات یکی از بخش های اقتصاد است که با توسعه روز افزون مواجه بوده است،در کشورهای پیشرفته بخش خدمات درصد چشم گیری از منابع و فعالیت ها را به خود اختصاص می دهد و ارزش افزوده متنابعی ایجاد می کند.

هدف از انجام تحقیق بررسی این مورد بود که ببینیم آیا خدمات پس از فروش گارانتی ،ضمانت ،حمل ونقل و...)باعث افزایش فروش می شود؟

به این معنا که اگر فروشندگان و توزیع کنندگان کالا به نحو احسن در صدد اجرای به موقع خدمات برآیند این کار باعث افزایش فروش می شود؟

"مقدمه"

امروزه مشتریان خواستار چیزی بیش از ارزش های مورد نظر خود هستند اگر چه به ارزانی بها می دهند باز هم از از آن ارزانتر می خواهند چنانچه به راحتی و سرعت به هنگام خرید اهمیت می دهند انتظار دارند کار از این هم آسان تر و شتابانتر شود،اگر به جنبه ی هنری کالا توجه دارند می خواهند هنر را در آن جلوه گر ببینند،اگر خواهان راهنمایی های کار شناسی هستند میل دارند چنان با صمیمیت ،دقت و شکیبایی ،با ان ها رفتار شود که احساس کنند خود تنها مستری بنگاه می باشند ،امروزه هر مسزانی برای خواسته های مشتری تصور کنیم باز هم از آن فراتر می خواهد .از همین رواست که شرکت هایی همچون رولکس ،آی بی ام،جنرال موتورز به سرازیری افتاده اند .یک یا چند شرکت در بازار این غولها به پا خاسته و با افزایش ارزشهایی که به مشتریان می رسانند ،از راه کاستن از قیمت،بهسازی فرآورده ها و با خدمات دلخواه ،گوی سبقت را ربوده اند.

بنگاههای پیشتاز با درک این مطلب و افزون بر ارزش های مورد نظر مشتری بازار را در چنگ گرفته و رقبا را در پایین تپه جا گذاشته اند.از این میان آنهایی که نتوانند همچنان به راه خود ادامه دهند از قله به زیر خواهند لغزید (رضایی نژاد،1375)

محور بحث ما در این تحقیق بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا در کارخانجات ایران خودرو و نمایندگی ها می باشد که سعی شده ابتدا تعریفی واضح از خدمات داده شود.

این تحقیق به د و بخش تقسیم بندی شده: بخش اول مباحث نظری است که خود شامل چندین فصل است فصل اول مروری بر تاریخچه ،فصل دوم شامل مبانی نظری تحقیق می باشد .بخش دوم،بخش تحلیل می باشد که خود شامل دو فصل است.فصل اول الگوی تحلیل فصل دوم نتیجه گیری و پیشنهادات .

بیان مسئله:

بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

هدف:

هدف از انجام تحقیق این بود که بررسی شود که خدمات پس از فروش که شامل (گارانتی ،ضمانت،حمل ونقل و...) چه تاًثیری می تواند بر فروش کالا داشته باشد و ببینیم که آیا با ارائه خدمات پس از فروش ،فروش بنگاه تولیدی افزایش می یابد یا کاهش می یابد.

.............................

فهرست منابع و ماًخذ:

  1. آذر ،عادل ؛ آمار و کاربرد ان در اقتصاد؛چاپ چهارم ، انتشارات سمت ،جلد دوم ،1378.
  2. حافظ نیا ،محمد رضا ؛ مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی ؛چاپ اول ،انتشارات سمت ،تهران :1374.

3. ابراهیمی ، عبدالحمید ،"بررسی راهبرد های عناصر آمیخته بازاریابی 4P در شرکت های موفق صادراتی ایران"،نامه تخصصی بازاریابی ؛شماره 17،تیر 1381،صفحات 23 تا 31

4. سعیدی کیا ،علی اکبر ،و مظفری فرد ،جعفر ؛مدیریت زنجیرهی تاًمین ؛مجله مهندسی صنایع ؛سال دهم ؛شماره 61.

5. بلوریان تهرانی ،محمد ؛بازاریابی و مدیریت بازار ؛اپدوم 1378،تهران :شرکت چاپ ونشر بازرگانی (وابسته به موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی ).

6. کوپر،کونالد؛"در بازاریابی مبنی بر انسان " ،مترجم حسین پرهیزی گشتی ،نامه تخصصی بازاریابی :شماره 20،مهر 1381،صفحات 52 تا 55.

7. تریسی ،مایکل ،و ویرزما،فرد؛اصول بازاریابی؛ترجمه عبدالرضا رضائی نژاد ،چاپ 1375،تهران:انتشارت موًسسه مطالعات پژوهشهای بازرگانی.

8. کاتلر،فیلیپ،و آرسترانگ،گری؛اصول بازاریابی،ترجمه بهمن فروزنده،چاپ1377،تهران:شهر آموزه با همکاری شرکت آتریات.

  1. کمالی ، کمال ، و دادخواه ،محمد رضا ؛بازار یابی و مدیریت بازار ؛تهران : نشر شهر آشوب ، 1379.
  2. صمصاحی ،فرشاد ؛تجارت خدمات و نقش کشورهای در حال توسعه ؛چاپ 1371، تهران :مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
  3. شاهرودی ،کامبیز ؛ "طراحی یک مدل ریاضی جهت بهینه کردن منافع زنجیره ی تاًمین کنندگان مواد اولیه و قطعات شرکت ساپکو "پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه تهران ؛1377
  4. هورویتز ،ژاک ؛ هفت کلید استراژی خدمات ؛مترجمین سید محمد اعرابی ، و داود ایزدی؛چاپ 1380،تهران :انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
  5. نو فرستی ،محمد؛ آمار در اقتصاد و بازرگانی ؛چاپ اول ،انتشارات سمت،تهران 1374.
  6. "کشورهای پیشرفته به ازای هر دلار سرمایه گذاری در تولید یک دلار در خدمات سرمایه گذاری می کنند"نامه تخصصی بازاریابی :شماره 20،مهر1381 ،صفحات 51-50
  7. نیو لند،دیوید ؛توسعه زنجیره عرضه ؛ترجمه علی اکبر عرب بازار ،چاپ ششم،2000.



خرید فایل



لینک منبع :بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - مدیریت خدمات مشتریان www.servicechain.ir/خدمات-پس-از-فروش/.../182-خدمات-پس-از-فروش.html‎Cached Similar6 جولای 2014 ... بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا. چکیده: بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند ... بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - همکاری در فروش فایل marketfile.ir/product-42590-khadamat-pas-az-foroosh.aspx‎Cachedبررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا. بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا در 70صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc ... بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - برترین فایل ها bartarin.filenab.com/product-64494-khadamat-pas-az-foroosh.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 7,000 تومان. خرید. بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا در 70صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc. بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر ... بررسی-تأثیر-خدمات-پس-از-فروش-بر-فروش-کالا - دانلود پروژه و تحقیق proje20.filenab.com/tag-بررسی-تأثیر-خدمات-پس-از-فروش-بر-فروش-کالا.aspx‎Cachedعنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا · عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا. قیمت: 4,800 تومان. توضیحات دانلود . بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - دانشجو کمک daneshjoohelp.sidonline.ir/product-13887-aa.aspx‎Cachedفرمت فایل: doc حجم فایل: 72 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 69. عنوان رضایت مشتری مشتری گرایی موضوع تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا ... دانلود (بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا) faraztabiat.madblog.ir/post/1214‎Cachedبه صفحه ی دانلود _بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا_خوش امدید. امیدوارم بهره کافی را از بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا ببرید خرید و دانلود بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=175‎Cached1 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... دانلود مقاله بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - یونی سلس www.unisells.ir/prod-338875-دانلود+مقاله+بررسی+تأثیر+خدمات+پس+از+فروش+بر+فروش+کالا.html‎Cachedدانلود مقاله بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا. بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - پرشین مقاله persianmaghale.com/بررسی-تأثیر-خدمات-پس-از-فروش-بر-فروش-کال/‎Cachedامروزه مشتریان خواستار چیزی بیش از ارزش های مورد نظر خود هستند اگر چه به ارزانی بها می دهند باز هم از از آن ارزانتر می خواهند چنانچه به راحتی و سرعت به هنگام خرید اهمیت ... دانلود پروژه بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - دیده بان dideban1.parsiblog.com/.../دانلود+پروژه+بررسی+تاثیر+خدمات+پس+از+فروش+بر+فروش+کالا/‎Cachedپیشگفتار بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت کوچک ...
برچسب‌ها: بررسی، تأثیر، خدمات، فروش، کالا